هیراد پلاست
پنج‌شنبه , 25 جولای 2024
خانه / میز پلاستیکی کودک / لیست قیمت خرید میز پلاستیکی کودک

لیست قیمت خرید میز پلاستیکی کودک

با مراجعه به سایت های تولید و پخش این محصولات و ارتباط با مدیر فروش از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت مصرف کننده می تواند لیست قیمت خرید میز پلاستیکی کودک را به دست آورد.

میز پلاستیکی کودک

انواع میز پلاستیکی

در هنگام خرید میز پلاستیکی عوامل زیادی مانند شکل، اندازه، محدودیت فضایی، هدف از خرید و امکانات اقامت در نظر گرفته می شوند. به همین علت میز های پلاستیکی را در انواع مختلفی تولید می کنند که مصرف کننده بتواند بسته به نیاز و فضای مورد نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب و سفارش دهد.

  • میز پلاستیکی مستطیل: این مدل میز ها مناسب برای جمع های بزرگ است. از لحاظ چیدمان و ترتیب صندلی انعطاف پذیری بیشتری را ارئه می دهد.
  • میز پلاستیکی دایره ای یا گرد: مزیت استفاده از این مدل میزها به دلیل نداشتن به دلیل نداشتن گوشه های تیز و ظاهر طبیعی بسیار مناسب برای فضاهای کوچک می باشد. این مدل میز برای ایجاد یک فضای صمیمی بسیار جذاب است و افراد را نزدیک هم نگه می دارد.
  • میز پلاستیکی بیضی: این میز نیز مانند میز های گرد گوشه های تیز ندارد. ویژگی این مدل میز ها این است که در فضاهای بزرگ که جمع زیادی دور هم جمع شده اند فضای عبور را بیشتر می کند.
  • میز پلاستیکی مربع: این میز ها مانند میز های گرد مناسب فضاهای کوچک هستند با این تفاوت که این میز ها فضای مورد نظر را رسمی جلوه می دهد. این میزهای مربعی برای دفتر کار بسیار مناسب هستند.

میز پلاستیکی کودک

ویژگی های میز پلاستیکی کودک

در طراحی میز پلاستیکی برای کودک باید حساسیت خاصی به خرج داد و نکاتی را رعایت کرد زیرا کودکان بدون توجه به اطراف حرکتمی کنند حتی الامکان باید این میز ها استاندارد ساخته شوند.
از آنجایی که کودک بیشتر وقت خود را در کنار میز و صندلی خود می گذراند باید مقاومت و انعطاف پذیری همزمان داشته باشند. در طراحی میز پلاستیکی کودک باید به این نکته توجه داشت که حتی الامکان از ساخت میز کودک با گوشه و زاویه های تند و تیز اجتناب کرد. تا باعث صدمه زدن به کودک نشود.
ارتفاع این میز ها باید استاندارد و راحت باشد و تا جای ممکن از رنگ هایی استفاده شود که مناسب روحیه کودکان است.

میز پلاستیکی کودک

قیمت خرید میز پلاستیکی کودک

این مدل میز ها با برند های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. مصرف کننده در زمان خرید ابتدا باید به کیفیت و مقاومت کالای مورد نظر و بعد قیمت آن مد نظرش باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هیراد پلاست
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194087937
پست الکترونیکی: hiradplast.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

میز تحریر پلاستیکی کودک

نمایندگی فروش میز تحریر پلاستیکی کودک آذران تحریرات

فروش میز تحریر پلاستیکی کودک در نمایندگی های فروش و عرضه محصولات پلاستیکی انجام می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیراد پلاست