هیراد پلاست
شنبه , 27 جولای 2024
خانه / گلدان پلاستیکی گل سرخ / قیمت گلدان آویز نرده ای پلاستیکی در بازار عمده

قیمت گلدان آویز نرده ای پلاستیکی در بازار عمده

گلدان پلاستیکی آویز یکی از بهترین نوع گلدان های حال حاضر در بازار است که می تواند به راحتی بستری ایمن برای گیاهان شما باشد.

گلدان های پلاستیکی انواع مختلفی دارند و موضوعی که در حال حاضر در رابطه با این گلدان ها حائز اهمیت است، فروش اینترنتی آنها می باشد.

این گزینه که در حال حاضر برای گلدان های پلاستیکی قرار دارد این امکان را به شما می دهد تا به راحتی به فروش اینترنتی گلدان پلاستیکی بپردازید و یا نسبت به خرید آنها به صورت اینترنتی اقدام کنید.

اگر برایتان سوال پیش آمده است که چگونه؟ با هیراد پلاست در این مطلب همراه باشید تا به صورت اختصاصی به قیمت گلدان آویز نرده ای بپردازیم.

قیمت گلدان آویز نرده ای فلزی زیبا

 

انواع گلدان پلاستیکی نرده ای

گلدان های پلاستیکی نرده ای انواع مختلفی را برای خود دارند علت تنوع بسیار در این گلدان نیز نوع متریال یعنی پلاستیکی است که گلدان ها از آن ساخته شده اند.

پلاستیک یک ماده کاملا انعطاف پذیر است که می تواند به هر شکل و شمایلی در آید از این رو همواره با طیف گسترده ای از انواع گلدان های پلاستیکی رو به رو هستید.

حال به معرفی تعدادی از انواع گلدان پلاستیکی حال حاضر در بازار می پردازیم.

قیمت گلدان آویز نرده ای مستطیلی

انواع مدل های رنگی

یکی از پر طرفدارترین انواع گلدان های پلاستیکی نرده ای حال حاضر در بازار، گلدان های پلاستیکی رنگی نرده ای هستند. این دسته از گلدان ها از رنگ های متنوعی ساخته شده اند و در ابعاد مختلفی نیز در بازار وجود دارند. شما می توانید به راحتی با خرید آنها بستری زیبا برای گیاهانتان تهیه کنید.

قیمت گلدان آویز نرده ای فلزی

انواع مدل های دوطرفه یا خورجینی

گلدان های پلاستیکی دوطرفه یا خورجینی نیز یکی از پرفروش ترین محصولاتی است که در هیراد پلاست موجود است. این دسته از گلدان ها دوطرفه و به شکل خورجین هستند تا بتوان آنها را به راحتی روی نرده سوار کرد.

قیمت گلدان آویز نرده ای صادراتی

گلدان های پلاستیکی نرده ای یک طرفه به همراه زیر گلدانی

این دسته از گلدان ها نیز به عنوان یکی از پر طرفدارترین نوع گلدان ها شناخته می شوند که با گیره های فلزی روی نرده سوار می شوند. با خرید این گلدان ها دیگر نیازی نیست به دنبال زیر گلدانی مناسب برای آنها باشید. این نوع گلدان پلاستیکی نیز در انواع ابعاد و رنگ های بسیار جذابی در بازار عرضه شده است.

قیمت گلدان آویز نرده ای ریلی

انواع مدل های فانتزی

این دسته از گلدان ها نیز در انواع طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه شده اند. شما می توانید به راحتی این دسته از گلدان ها را از فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست خریداری کرده و بستر خوبی برای گیاهان خود داشته باشید. این دسته از گلدان ها نیز معمولا به همراه یک زیر گلدانی مخصوص به خود عرضه می شود.

 

قیمت گلدان آویز نرده ای ریلی زیبا

قیمت گلدان آویز نرده ای گلخانه

گلدان پلاستیکی نرده ای گلخانه ای یکی از پرفروش ترین نوع گلدان های حال حاضر در بازار است که مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد.

  • در واقع یکی از بزرگترین مزایای گلدان های پلاستیکی گلخانه ای استحکام آنها است. پلاستیک سنگین به طور کلی ماده ای بسیار قوی و بادوام است و گلدان های ساخته شده از این ماده نسبت به گلدان های ساخته شده از سفال کمتر دچار شکستگی می شوند.
  • گلدان های پلاستیکی نیز تا حدی انعطاف پذیر هستند، در حالی که گلدان های سفالی این گونه نیستند.
  • از سوی دیگر، احتمال ترک خوردن گلدان های سفالی بسیار بیشتر از گلدان های پلاستیکی است.
  • همچنین گلدان پلاستیکی نرده ای گلخانه ای ممکن است شکسته شوند، اما باغبان ها معمولا نیازی به هزینه زیادی برای تعویض آنها ندارند. باغبان هایی که بودجه کمی دارند معمولا گلدان پلاستیکی گلخانه ای را ترجیح می دهند، زیرا آنها ارزان هستند. بسیاری از این گلدان ها را اغلب می توان با قیمتی نصف قیمت یک گلدان سفالی یا فلزی خریداری کرد.
  • در انتها نیز می توان به جذاب بودن این گلدان و تزئین یک گلخانه زیبا به همراه آن اشاره کرد. گلدان های ساخته شده از پلاستیک نیز تقریبا در هر رنگ و سبکی یافت می شوند. برای مثال، برخی ممکن است رنگ‌های روشن داشته باشند، در حالی که برخی دیگر را می توان به شکل گلدان های فلزی یا سرامیکی تزئین کرد. این گستره وسیع انتخاب باعث می شود باغبان انتخاب گلدانی متناسب با دکوراسیون خود را آسان کند.

قیمت به روز این گلدان ها:

قیمت گلدان آویز نرده ای پلاستیکی زیبا

 

قیمت گلدان آویز نرده ای ریلی رنگی

 

گلدان فلاور باکس پلاستیکی نرده ای

گلدان آویز نرده ای فلاور باکس پلاستیکی یکی از بهترین نوع گلدان های بازار هستند. این گلدان ها می توانند در حیاط، پشت پنجره ها، در آشپزخانه یا روی میز و کابینت به نگهداری از گل های شما بپردازند و به بهترین شکل بستری باشند که گل ها در آنها رشد کنند.

شما می توانید به راحتی با خرید چندین گلدان فلاور باکس پلاستیکی نرده ای در ابعاد مختلف یک گلخانه کوچک در خانه خود بسازید و از انواع گل و گیاهان خانگی در این گلخانه نگهداری کنید.

هیراد پلاست خرید این محصول را برای شما به راحتی میسر می کند کافیست تنها به ثبت سفارش در این فروشگاه بپردازید و گلدان پلاستیکی فلاور باکس خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت گلدان آویز نرده ای رنگی

 

فروش اینترنتی گلدان پلاستیکی نرده ای

فروش اینترنتی گلدان پلاستیکی نرده ای باعث شده تا تمامی افراد بتوانند به راحتی این محصول را خریداری کنند و در خانه های خود به نگهداری از انواع گل و گیاهان بپردازند. فروش اینترنتی گلدان پلاستیکی تماما توسط هیراد پلاست صورت می گیرد. شما می توانید به راحتی با مراجعه به این فروشگاه به ثبت سفارش خود پرداخته و گلدان خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

حال علت فروش بسیار گلدان های پلاستیکی چیست؟ در این جا یکی از عللی که در واقع تاثیر بسیاری در فروش اینترنتی این محصول می گذارد را به شما ارائه می دهیم.

گلدان های پلاستیکی در واقع متخلخل نیستند این بدان معنی است که به جای اینکه آب از کف و کناره های گلدان خارج شود، می تواند در آن گیر کند.

تجمع بیش از حد آب در گلدان اغلب به ریشه های گیاه آسیب می رساند. به عنوان یک قاعده کلی، باغبان باید اطمینان حاصل کنند که گلدانهای پلاستیکی گل آنها دارای سوراخ های زهکشی کافی در پایین هستند تا آب از آن خارج شود.

شایان ذکر است که تمامی گلدان های پلاستیکی عرضه شده توسط هیراد پلاست دارای سوراخ زهکشی است.

از این که هیراد پلاست برای بررسی قیمت گلدان آویز نرده ای و خرید این دسته از محصولات انتخاب می کنید، بسیار سپاسگزاریم.

قیمت گلدان آویز نرده ای پلاستیکی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هیراد پلاست
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194087937
پست الکترونیکی: hiradplast.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

گلدان پلاستیکی نرده ای

سایت فروش گلدان پلاستیکی نرده ای دو طرفه گل سرخ

بهترین انواع گلدان پلاستیکی نرده ای دو طرفه محصول کارخانه گل سرخ از طریق سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیراد پلاست