هیراد پلاست
پنج‌شنبه , 25 جولای 2024
خانه / کلمن آب / فروشنده ویژه کلمن آب با کیفیت استیل

فروشنده ویژه کلمن آب با کیفیت استیل

کلمن آب با کیفیت 

زمانی که می خواهیم سفر برویم یکی از مشکلاتی که همیشه وجود دارد نگهداری آب در ظرفی مناسب است که بتواند دمای مد نظرمان را برای آب حفظ کند. چه در سرما و چه در فصل گرم عازم سفر بشویم همیشه همراه داشتن یک کلمن استیل به درد بخور خواهد بود. برای این منظور همه دنبال کلمن آب با کیفت هستند. 

فروشنده ویژه کلمن آب با کیفیت استیل

قابلیت نگهداری یخ در کلمن آب

قابلیت نگهداری یخ در کلمن آب یکی از مواردی که موقع خرید کلمن آب هر کسی به آن دقت می کند این است که تا چه مدت زمانی آب را خنک و یا گرم نگه می دارد. اکثرا به دنبال کلمن آب دو کاره هستند که به اضافه ی نگهداری آب سرد امکان این را داشته باشد که آب جوش هم درون آن بریزند و تا ساعت ها آب جوش داشته باشند و به همین دلیل است که کلمن استیل انتخاب مناسبی است زیرا هم قابلیت نگهداری آب خنک را دارد و هم قابلیت نگهداری آب جوش را.

همچینی کلمن استیل به دلیل جنسی که دارد قابلیت نگهداری یخ را به مدت زمان بیشتری نسبت به کلمن های پلاستیکی دارد و این ویژگی باعث می شود که مردم بیشتر به سمت خرید کلمن استیل بروند تا کلمن های پلاستیکی.

کلمن های استیل به دلیل اینکه طراحی ویژه ای دارند و از چند لایه ساخته شده اند می توانند آب و یخ را تا ساعت ها درون خود نگه دارند و هنگام سفر یا پیک نیک در فصل بهار یا تابستان خیالمان را راحت می کنند از داشتن آبی خنک و گوارا.

همچنین به دلیل اینکه حجم بالایی از آب را درون خود می توانند جای دهند برای برگزاری مهمانی و مراسم هایی که نیاز به پذیرایی با شربت خنک  و یا چای هست مورد استفاده قرار می گیرند و پذیرایی خوبی را برای ما میسر می کنند.

کلمن های استیل دارای چند لایه عایق هستند و همین کمک می کند تا آب را در دمای مناسب درون خود نگه دارند. همچنین در بسته بندی برخی کلمن های استیل لوازم جانبی قرار داده شده مثل لیوان، درپوش، سینی و … تا مشتری رغبت بیشتری نسبت به خرید این محصول داشته باشد. همچنین یکی از ویژگی های دیگر کلمن های استیل این است که بوی خاصی ندارند و آبی که درون این کلمن ها ریخته می شود طعم و بوی بدی به خود نمی گیرد .

نمایندگی خرید کلمن آب با کیفیت استیل

نمایندگی خرید کلمن آب با کیفیت استیل نمایندگی  کلمن آب

شما می توانید برای خرید یک کلمن استیل خوب و با کیفیت از طریق این سایت اقدام کنید و از خرید خود راضی باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هیراد پلاست
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194087937
پست الکترونیکی: hiradplast.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت کلمن آب مسافرتی پلاستیکی بزرگ ( ۱۴۰۲ ) + تصاویر

معمولا قیمت کلمن آب مسافرتی پلاستیکی بزرگ نظیر مدل‌ های ۱۴۰۲ تاثیر مستقیمی بر میزان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیراد پلاست