هیراد پلاست
شنبه , 28 سپتامبر 2024
خانه / میز پلاستیکی / خرید میز پلاستیکی تاشو (New) + قیمت 1403

خرید میز پلاستیکی تاشو (New) + قیمت 1403

قصد خرید میز پلاستیکی تاشو را داری؟

دنبال لیست قیمت ???? بروز سال 1403 هستی؟

امروزه بسیاری از کارخانه ها ???? طرح های جدید و شیکی از انواع میز پلاستیکی تاشو را در مدل های متنوع با رنگبندی های جدید تولید می کنند و با قیمت ارزان و مناسب وارد بازار می کنند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

بنابراین اگر مغازه دار و یا صادر کننده محصولات پلاستیکی هستید می توانید تمام نیاز و خواسته خود را از جمله میز پلاستیکی تاشو از مرکز هیراد پلاست که نمایندگی رسمی کارخانه می باشد تهیه کنید تا سود زیادی نصیب خودتان شود.

میز پلاستیکی تاشو تاشو رنگی

 

انواع میز پلاستیکی در بازار + لیست قیمت

انواع میزهای پلاستیکی دارای طرح ها و مدل های مختلفی هستند که این موضوع را با ورود به بازار و دیدن انواع میزهای پلاستیکی در بازار عمده فروش ها متوجه می شوید.

شاید شما هم فکر کنید که جنس انواع میزهای پلاستیکی با هم تفاوت ندارد اما اینطور نیست و این فکر کاملا اشتباه ❌ است.

در جامعه پیشرفته امروزی خیلی از مردم علاقه دارند در تراس خانه ???? خود، در باغ و ویلا، در حیاط و دیگر فضاهای داخلی و خارجی از انواع میز و صندلی ها استفاده کنند تا دورهمی های خانوادگی داشته باشند.

به همین دلیل امروزه تولید کنندگان میز و صندلی های مختلفی با جنس های متفاوت در بازار عرضه می کنند.

ولی یکی از پر طرفدارترین این محصولات میزهای پلاستیکی می باشد که طرح ها و رنگ های متنوع آنها باعث شده سلیقه های مختلفی را جذب خود کند.

همچنین این میزها دارای مشخصات خاصی هستند که توجه همه را به سوی خود جلب کرده است.

از جمله این مشخصات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  ✅ وزن سبک و حمل و نقل آسان
  •  ✅ مقاوم و مستحکم در برابر فشار و ضربه
  •  ✅ قابل شستشو
  •  ✅ مقاوم در برابر عوامل جوی

میز پلاستیکی تاشو پایه فلزی برای ویلا

 

معرفی میز پلاستیکی تاشو

یکی از جدیدترین میزهای پلاستیکی، میز پلاستیکی تاشو است که در این قسمت توضیحات تکمیلی و لازم را برای معرفی این میزها می آوریم.

شما فروشنده یا صادر کننده گرامی با خرید این محصول یعنی میز پلاستیکی تاشو می توانی افراد ???? بیشتری را جذب فروشگاه خود کنی.

میز های پلاستیکی تاشو یکی از پرطرفدارترین انواع میزها هستند و از جمله میزهایی می باشند که در بازار فروش بالایی دارند.

میزهای پلاستیکی تاشو را می توانید به راحتی باز کنید و بعد از مصرف خیلی سریع و راحت آن را جمع کنید؛ از ویژگی های منحصر به فرد این میزها این است که فضای کمی را اشغال می کنند و قابل استفاده در شرایط و مکان های مختلف هستند.

فضای مورد نیاز برای نگهداری این میزها بسیار کم می باشد و به دلیل وزن کمی که دارند به راحتی قابل حمل و نقل و جابجایی هستند پس این میزها گزینه مناسبی هم برای پیک نیک ???? می باشند!

این نوع میزها در طرح های گرد، مربع و مستطیل در ابعاد 4 و 6 نفره موجود می باشد و همچنین دارای رنگبندی ???? متفاوتی است که به راحتی با هر فضایی می توانید ست کنید.

میز پلاستیکی تاشو گرد

 

خرید میز پلاستیکی تاشو 4 نفره (گرد و مربع)

آیا شما هم فروشگاه محصولات پلاستیکی دارید و یا صادر کننده آنها هستید و می خواهید سود بیشتری از فروش ???? خود داشته باشید؟

آیا دنبال راهی هستید که مشتری های زیادی را به سمت فروشگاه خود بکشید؟

یکی از بهترین روش هایی که برای این کار وجود دارد این است که از جدیدترین مدل های میزهای پلاستیکی برای فروشگاه خود تهیه کنید.

امروزه همه افراد وقتی برای خرید میز پلاستیکی تاشو به خصوص سایز 4 نفره وارد فروشگاهی می شوند دنبال طرح های جدید و به روز می گردند. پس اگر جدیدترین طرح های میزهای پلاستیکی تاشو را داشته باشید مشتری ????‍♂️ ناخودآگاه به سمت فروشگاه شما می آید.

یکی دیگر از راه ها این است که میزهای پلاستیکی تاشو 4 نفره را در دو طرح مربع و گرد در رنگبندی متفاوت در فروشگاه خود داشته باشید تا بتوانید نیاز تمامی مشتریان خود را پاسخگو باشید.

خرید مدل ها و طرح های جدید باعث می شود تا شما نسبت به رقبای خود پیشی بگیرید.

میز پلاستیکی تاشو ساده رنگی

 

قیمت میز پلاستیکی تاشو در سال 1403

همه فروشندگانی که سال ها است در این زمینه کار می کنند می دانند که در سال 1403 بعد از تعطیلات سال نو و با باز شدن کارخانه ها به دلیل افزایش نرخ ارز و مواد اولیه، میز پلاستیکی تاشو هم افزایش قیمت ???? داشت و کارخانه ها قیمت جدید را اعلام کردند.

برای همین فروشندگان این حوزه اکثر نیاز فروشگاه خود را قبل از عید و اواسط اسفند ماه ثبت می کنند تا قبل از عید با قیمت مناسب تر خرید خود را انجام داده باشند.

به همین علت در سال جدید آنها محصولات متنوع را با قیمت ???? مناسب و ارزان تر در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

شما هم امروز برای دریافت قیمت های مناسب و به روز می توانید با شماره های درج شده در این آگهی تماس ☎ بگیرید تا قیمت های جدید برایتان ارسال شود.

میز پلاستیکی تاشو رنگی

اما به برخی از قیمت های این میز های پلاستیکی در زیر اشاره شده استک

قالب لیست قیمت

 

میز پلاستیکی تاشو مستطیل 6 نفره

میز های پلاستیکی تاشو دارای طرح های خاصی هستند که از آنها می توان به مدل مربع، گرد و مستطیل اشاره کرد که دارای سایزهای 4 نفره و 6 نفره می باشد.

در بین همه این طرح ها میز مستطیلی 6 نفره دارای طرفدار زیادی می باشد و خیلی از خریداران در بازار به دنبال میز پلاستیکی تاشو مستطیل 6 نفره هستند.

میز پلاستیکی تاشو یزرگفروشندگان و صادرکنندگان محصولات پلاستیکی وقتی که با مشاورین فروش ما تماس می گیرند ???? این سوال را می پرسند که کدام نوع میز پلاستیکی در بازار مشتری بیشتری دارد؟

در بین میزهای پلاستیکی تاشو میز مستطیل 6 نفره تقاضای خرید بالایی دارد به خاطر همین برای اینکه نیاز جامعه رفع شود تولید کنندگان تولیدات بیشتری از این نوع میز را دارند.

میز پلاستیکی تاشو پایه فلزی

 

اهمیت استفاده از میز پلاستیکی تاشو

استفاده از میز پلاستیکی تاشو در جامعه امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است و امروزه میزهای تاشو در انواع فضاهای داخلی و خارجی و برای پیک نیک قابل استفاده هستند.

امروزه به علت پادرد و کمر دردهایی که بیشتر افراد جامعه دارند استفاده از میز و صندلی برای نشستن از اهمیت بالایی برخوردار است.

میز پلاستیکی تاشو ویلاییپس همه افراد از جمله خانم ها ????‍♀️ و آقایان مسن تر ???? برای حفظ سلامت خود بهتر است که از انواع میز و صندلی های پلاستیکی در فضای باز استفاده نمایند.

میزهای پلاستیکی تاشو به دلایل مختلف دارای اهمیت بالایی می باشند:

  • ⭕ سبک و قابل حمل
  • ⭕ مقاوم در برابر عوامل جوی
  • ⭕ قابل شستشو
  • ⭕ کم جا
  • ⭕ قیمت مناسب و ….

میزهای تاشو در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.

میز پلاستیکی تاشو با صندلی

 

دلایل پرفروش بودن میز پلاستیکی تاشو

یکی از سوال هایی که خیلی از افراد در هنگام خرید از مشاورین فروش ما می پرسند این است که کدام مدل میز پر فروش می باشد؟

یکی از پرفروش ترین میزهایی که بیشتر مغازه داران و فروشندگان برای فروشگاه خود تهیه می کنند میز پلاستیکی تاشو می باشد.

میز پلاستیکی تاشو مستطیلیمیزهای پلاستیکی تاشو درطرح ها و رنگ های متنوع موجود می باشد که از جمله آنها می توان به طرح حصیری اشاره کرد که همین موضوع باعث جذب مشتری زیادی شده است.

این میزها از جنس پلاستیک فشرده می باشد و با مواد اولیه درجه یک و مرغوب ✅ ساخته شده است که همین امر مقاومت آن را چندین برابر کرده و برای استفاده در فضاهای خارجی مثل باغ????، تراس، حیاط ???? و …. مناسب است.

میز پلاستیکی تاشو حصیری

 

پیش بینی تولید میز پلاستیکی در سال 1403

هر سال در فصل پایانی سال تولید کنندگان میزهای پلاستیکی در ایران طرح های جدید تولیدات خود را در نمایشگاه هایی که در سطح شهرها ???? برگذار می شوند رونمایی می کنند.

تولید میزهای پلاستیکی در سال های گذشته در تهران به سمت سبک های جدید و به روز رفته و در سال 1403 بیشتر تولیدات به سمت مدل های حصیری که مدرن تر و شکیل تر ???? می باشند رفته است.

میزهای پلاستیکی طرح حصیری به دلیل سبک خاص و مدرنی که دارند بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و بسیاری از افراد برای فضاهای مورد نیاز خود به دنبال این طرح هستند.

میز پلاستیکی تاشو 6 نفره بزرگ

 

میزان فروش میز پلاستیکی ساده چهارپایه

همانطور که قبلا به این موضوع اشاره کردیم میزهای پلاستیکی حصیری در حال حاضر از فروش بالایی ???? برخوردار هستند و کمتر کسی به سراغ طرح های قدیمی یعنی میزهای پلاستیکی ساده چهارپایه می رود.

اما با این حال برخی از افراد هنوز هم به دلایل مختلف به دنبال میزهای پلاستیکی ساده می گردند و بیشتر در مکان های ???? عمومی از آنها استفاده می کنند.

میز پلاستیکی تاشو با پایه فلزیمیزهای قدیمی اکثرا ساده و ثابت می باشند و تاشو نیستند به همین دلیل فضای بیشتری را برای نگهداری نیاز دارید.

دقیقا همین موضوع باعث شده مردم جذب طرح های جدیدتر که تاشو هستند، بشوند.

میز پلاستیکی تاشو 6 نفره

 

خرید عمده میز پلاستیکی تاشو دیجی کالا

امروزه خریداران عمده مثل فروشندگان و تاجران این مسئله را می دانند که خرید عمده میز پلاستیکی تاشو دیجی کالا به صرفه نیست.

اما ممکن است یک فروشنده تازه کار از این موضوع بی اطلاع باشد.

دیجی کالا سایتی است که تک فروش ???? می باشد و مدل های متنوع از میزهای پلاستیکی را با قیمت مناسب عرضه می کند پس برای خرید تک می توانید این سایت را انتخاب کنید.

میز پلاستیکی پایه سادهاما خرید به صورت عمده تفاوت زیادی با خرید تک دارد و به صورت عمده خرید کردن از سایتی ???? مانند دیجی کالا باعث ضرر زیادی می شود.

پس برای خرید میز پلاستیکی با تعداد زیاد و به صورت عمده می توانید به مراکز عمده فروشی یا سایت گروه هیراد پلاست مراجعه کنید که نمایندگی معتبر کارخانه است و به دو صورت حضوری و غیرحضوری فروش دارد.

میز پلاستیکی تاشو حصیر بافت

پارامترهای موثر در قیمت میز پلاستیکی

در تعیین قیمت میز پلاستیکی عموامل زیادی تاثیر گذار است که برای آشنایی بیشتر آنها را برای شما معرفی می کنیم.

از جمله این پارامترها می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

  • ♦ جنس مواد اولیه
  • ♦ سایز میزمیز پلاستیکی تاشو با جزئیات
  • ♦ پایه فلزی یا معمولی
  • ♦ تاشو یا ساده و ….

هر مدل میز بر اساس طرحی که دارد در قالب های متفاوتی تولید می شود که در این حالت برای برخی از مدل ها مواد اولیه بیشتر و برخی کمتر استفاده می شود که همین امر روی قیمت ???? میز پلاستیکی تاثیر می گذارد.

میز پلاستیکی تاشو مربعی

 

مرجع فروش میز پلاستیکی عمده در تهران

حال می خواهیم بزگترین مرکز فروش میز پلاستیکی عمده را در تهران ???? به شما معرفی کنیم که به راحتی بتوانید خرید مورد نیاز خود را با قیمت ???? مناسب انجام دهید.

گروه هیراد پلاست نمایندگی مجاز چند کارخانه بزرگ ???? و معروف را دارد به همین دلیل تنوع زیادی در انواع میزهای پلاستیکی دارد.

شما به راحتی با ارتباط برقرار کردن با کارشناسان فروش ???? این مجموعه می توانید لیست قیمت محصولاتشان را دریافت کرده و با خیال راحت و قیمت مناسب خرید مورد نیاز فروشگاه خود را انجام دهید.

پس شک و تردید را کنار بگذارید و همین حالا با ما در ارتباط ???? باشید.

میز پلاستیکی تاشو مستطیل شکل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هیراد پلاست
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194087937
پست الکترونیکی: hiradplast.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

میز پلاستیکی چهار نفره

فروش عمده میز پلاستیکی چهار نفره + لیست قیمت جدید 1403

اگر شما به دنبال خرید میز پلاستیکی چهار نفره هستید باید از مرکز فروش عمده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیراد پلاست