هیراد پلاست
پنج‌شنبه , 19 سپتامبر 2024
خانه / میز صندلی پلاستیکی / فروش میز صندلی ارزان پلاستیکی (New) + قیمت 1403

فروش میز صندلی ارزان پلاستیکی (New) + قیمت 1403

❓ آیا شما هم جزو افرادی هستید که برای خانه های ???? خود وجود یک میز و صندلی ناهارخوری را الزامی می دانید و قصد خرید این میز و صندلی های پلاستیکی را دارید؟

پس در مرحله اول نیاز به دانستن مزایای این میز و صندلی ها دارید و در مرحله دوم باید با مراکز فروش میز صندلی ارزان پلاستیکی و قیمت 1403 این کالا آشنا باشید.

برای دانستن این اطلاعات تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

فروش میز صندلی ارزان چهار نفره

 

انواع میز صندلی پلاستیکی و ویژگی های آن

میز و صندلی پلاستیکی در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و پخش می شود اما شما برای تهیه این میز و صندلی ها باید با انواع میز صندلی پلاستیکی و ویژگی های آن آشنا باشید؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

  • ⭕ میز و صندلی های پلاستیکی به خاطر جنسی که دارند سال های زیادی می توانند در برابر نور و تابش مستقیم خورشید ☀ دوام بیاورند؛ همچنین در برابر شرایط جوی مرطوب ???? هم دوام بسیار بالایی دارند.
  • ⭕ این میز و صندلی ها استحکام بالایی در برابر ضربه و وزن های بالا دارند و می توانند به راحتی دوام بیاورند.
  • ⭕ میز و صندلی پلاستیکی به راحتی تمیز می شود و شما می توانید حتی با یک دستمال مرطوب ???? هم این میز و صندلی ها را تمیز کنید و نیازی به مواد شوینده دیگر ندارید.

فروش میز صندلی ارزان پایه فلزی رنگی

  • ⭕ میز و صندلی های پلاستیکی همچنین در طرح ها، مدل ها و رنگ های متنوعی تولید و پخش می شوند که این یکی از مهم ترین مزیت های این میز و صندلی ها است و باعث می شود تا همگان بتوانند به راحتی از میان این میز و صندلی ها انتخاب خوبی ✅ داشته باشد.
  • ⭕ همچنین این میز و صندلی ها قیمت ???? بسیار مقرون به صرفه ای دارند و اگر شما قصد راه اندازی یک کافی شاپ ???? یا رستوران را دارید این میز و صندلی های پلاستیکی برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

فروش میز صندلی ارزان پایه فلزی 6 نفره

  • ⭕ مزیت بعدی و قابل توجه این میز و صندلی های پلاستیکی وزن سبک آنهاست که بسیار سبک هستند و شما به راحتی می توانید آنها را جابجا کنید و دیزاین نو و جدیدی را برای فضای خود به وجود آورید.

حال شما با دانستن این ویژگی ها می توانید انتخاب کنید که آیا این میز و صندلی های پلاستیکی برای شما مناسب خواهند بود یا خیر.

فروش میز صندلی ارزان پایه فلزی

 

پارامترهای موثر بر قیمت میز و صندلی ناهارخوری پلاستیکی

میز و صندلی های پلاستیکی با مواد اولیه متنوعی تولید می شوند و یکی از پارامترهای موثر بر قیمت میز و صندلی ناهارخوری پلاستیکی نوع مواد پلاستیکی است که این میز و صندلی ها از آنها تولید می شوند.

نکته بعدی تاثیرگذار در قیمت ???? این محصولات این است که شما این میز و صندلی های پلاستیکی را از چه شرکتی تهیه می کنید.

شرکت هیراد پلاست با سابقه ی بسیار خوبی که دارد این محصولات را به قیمت درب کارخانه ???? ارائه می کند و این مزیت شرکت هیراد پلاست را از دیگر رقیبان متمایز می کند.

فروش میز صندلی ارزان حصیر بافت

 

خواهان خرید میز ناهارخوری پلاستیکی ارزان هستید؟

اگر تا اینجای مطلب همراه ما بوده اید و حال تصمیم به خرید این میز و صندلی های پلاستیکی به صورت عمده را دارید باید بدانید بهترین و آسان ترین راه برای خرید این میز و صندلی های پلاستیکی این است که با واحد فروش شرکت های پخش این محصولات تماس ☎ حاصل فرمایید.

از این طریق می توانید از قیمت دقیق و انواع مدل های این میز و صندلی ها با خبر شوید و بعد از ثبت سفارش خود منتظر ارسال این محصولات درب خانه ???? یا مغازه خود باشید.

فروش میز صندلی ارزان حصیری پایه بلند
البته که شما می توانید برای خرید به صورت حضوری هم به انبارها و نمایشگاه های این شرکت ها مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری و با خیال راحت انتخاب و خریداری کنید.

فروش میز صندلی ارزان دو نفره

 

خرید و فروش میز و صندلی ناهارخوری پلاستیکی

خرید و فروش میز و صندلی ناهارخوری پلاستیکی یکی از راه های کسب درامد خوب برای شما خواهد بود زیرا این میز و صندلی های پلاستیکی به دلایل مزیت هایی که دارند امروزه بسیار در بین مردم طرفدار ???? پیدا کرده است.

از انواع میز و صندلی های ناهارخوری پلاستیکی موجود در بازار، میز و صندلی های طرح حصیری بیشترین طرفدار را دارند زیرا این میز و صندلی ها همچنان که مزیت های پلاستیک را دارا هستند بسیار ظاهری شیک و مدرن دارند و برای خرید و فروش این محصولات بسیار انتخاب خوبی خواهند بود.

همچنین این محصولات به دلیل قیمت ???? مقرون به صرفه ای که در برابر محصولات مشابه خود دارند بسیار به صرفه هستند.

در زیر به بخشی از این قیمت ها اشاره خواهد شد:

قیمت میز و صندلی پلاستیکی

فروش میز صندلی ارزان ساده

 

کسب درآمد با فروش میز صندلی ارزان پلاستیکی

کسب درآمد با فروش میز و صندلی ارزان پلاستیکی می ‌تواند به عنوان یک فرصت کسب و کار موفق باشد.

برای این کار می ‌توانید به روش‌ های زیر عمل کنید:

  •  ☑ تعیین بازار هدف: شناخت مشتریان ????‍♂️ و نیازهای آنها برای میز و صندلی پلاستیکی ارزان
  •  ☑ تأمین محصول: برقراری ارتباط با تأمین کنندگان ارزان قیمت میز و صندلی پلاستیکی
  •  ☑ ایجاد کانال فروش: راه ‌های مختلفی برای فروش وجود دارد، مانند فروش آنلاین ???? از طریق وبسایت یا پلتفرم‌ های الکترونیکی، فروش در بازارها یا نمایشگاه ‌ها و حتی فروش به فروشگاه ‌های محلی

فروش میز صندلی ارزان ساده 6 نفره

  • ☑ بازاریابی: استفاده از روش‌ های بازاریابی اجتماعی، تبلیغات آنلاین و آفلاین و ایجاد منحصر به فردی برای محصولات خود
  • ☑ ارائه خدمات پس از فروش: ارائه خدمات پس از فروش ????‍???? می ‌تواند مشتریان را جلب و حفظ کند.

با استراتژی ‌های مناسب و توجه به نیازهای بازار، می ‌توانید با فروش میز و صندلی پلاستیکی ارزان درآمد قابل توجهی کسب کنید.

فروش میز صندلی ارزان دسته دار

 

میز ناهارخوری کوچک و شیک از کجا بخرم؟

همان طور که گفته شد این میز و صندلی های پلاستیکی دارای انواع مختلفی است که شما می توانید با توجه با نیاز خود از بین این تنوع انتخاب کنید.

اگر شما برای فضای مورد نظر خود به دنبال میز و صندلی پلاستیکی هستید و اگر به دنبال جواب این سوال هستید که «میز ناهارخوری کوچک و شیک از کجا بخرم؟» باید گفت که شرکت هیراد پلاست در بین تنوع بالای محصولات خود میز و صندلی با اندازه ها و ابعاد مختلف را داراست.

چه ابعاد کوچک دو نفره و چه ابعاد بزرگ شش نفره.

فروش میز صندلی ارزان دسته دار حصیری

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هیراد پلاست
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194087937
پست الکترونیکی: hiradplast.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

میز و صندلی حصیری

قیمت میز صندلی ۴ نفره پلاستیکی ناصر در فروش عمده در تهران

قیمت میز صندلی 4 نفره پلاستیکی تولید ناصر پلاستیک برای فروش عمده از طریق این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیراد پلاست