هیراد پلاست
شنبه , 27 جولای 2024
خانه / گلدان پلاستیکی / مرجع خرید گلدان پلاستیکی تزئینی

مرجع خرید گلدان پلاستیکی تزئینی

گلدان پلاستیکی تزئینی نمونه دیگر از انواع گلدان های پلاستیکی می باشد که توسط شرکت های گوناگونی در انواع جنس ها و طرح های پلاستیکی تولید می شود و از جمله در شکل های مربعی و مستطیلی و دایره ای ساخته می شوند و در اختیار مشتری ها قرار داده می شوند و مرجع خرید این گلدان ها فروشگاه های گل فروشی می باشند.

مرجع خرید گلدان پلاستیکی تزئینی

انواع گلدان پلاستیکی تزئینی

انواع گلدان پلاستیکی تزئینی

انواع گلدان تزئینی که خانه های مدرن امروزی برای زیباتر شدن دکوراسیون و چیدمان داخلی منزل از وسایل دکوری ساده و با اشکال خاص استفاده می شود. به عنوان مثال یک گلدان تزیینی باریک و بلند از جنس کریستال یا چینی سفید رنگ در عین سادگی نمایی فوق العاده به فضا می بخشد. خانه هایی با دکوراسیون مدرن داخلی به نوعی استفاده از وسایل متفاوت را در تزیینات خود دارند. طرح هایی خاص و به گفته ی طراحان این مدل گلدان های دکوری که در این بخش مشاهده می کنید غیرقابل پیش بینی و جدید. از انواع این گلدان ها گلدان های رومیزی و عجیب شکل و سفالی چینی و جالب و شیک و سرامیکی و انواع مختلف دیگر که همه بستگی به سلیقه شما دارد در که در هنگام خرید کدام را خریداری کنید.

مدل شلف دیواری: استند مدل شلف دیواری برای افرادی که جای کافی ندارند و می‌خواهند یک طبقه گلدان روی دیوار داشته باشند، انتخاب مناسبی است.  مدل آویز: گلدان‌های مدل آویز به شما این امکان را می‌دهد تا فضاهای مختلف خانه مانند گوشه‌ اتاق، آشپزخانه و پذیرایی را با دکوری زیبا جلوه دهید.

اگر بدنبال راهی برای ایجاد فضای سبز در آپارتمان یا محل کار خود هستید و یا به طرح‌های گلخانه و باغچه عمودی علاقه دارید، استفاده از چنین گلدان‌هایی راه حلی ساده و ارزان و در عین حال تاثیر گذار به نظر می‌رسد.

  مدل چهارپایه : انواع گلدان چهار پایه در بازار است که به چیدمان کنار ال سی دی اتاق خواب و غیره نمایی زیبا و خاص می‌بخشد. استند مدل چارپایه در انواع مدل‌های کوتاه و بلند و چوبی و فلزی موجود هستند. 

استعلام قیمت گلدان پلاستیکی تزئینی

استعلام قیمت گلدان پلاستیکی تزئینی

قیمت گلدان پلاستیکی با توجه به جنس و برند های گوناگونی که دارند و اینکه تزئینی باشند یا ساده کاملا متفاوت می باشند.

فروشنده اصلی گلدان پلاستیکی اکثرا فروشگاه های گل فروشی و گلخانه ها می باشند که سفارش عمده گلدان را در کار خود قرار می دهند تا در زمان مناسب تحویل مشتری دهند.

تولید گلدان پلاستیکی توسط شرکت های معروف و معتبر با وسایل و دستگاه های پیشرفته انجام می شوند.

برای خرید گلدان پلاستیکی میتوانید به مغازه های گل فروشی مراجعه کنید‌ و همان جا گل های مخصوص و زیبای آنها را نیز خریداری کنید.این گلدان ها در سایز های گوناگونی تهیه شده اند بزرگ و متوسط و کوچک که متناسب با مکانی که قرار است آن را نصب کنند خریداری می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هیراد پلاست
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194087937
پست الکترونیکی: hiradplast.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش گلدان پلاستیکی

آدرس مرکز فروش گلدان پلاستیکی در تهران ✅

در تهران، تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید انواع گلدان پلاستیکی به فعالیت می پردازند …

یک دیدگاه

  1. سلام ودرود روزتون بخیر
    قیمت گلدان های اول صفحه رو میفرمایید؟
    واینکه چه برندی ستت؟
    وایا از مواد درجه یک هست یا نه؟
    09308743868واتساپ من هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیراد پلاست