هیراد پلاست
شنبه , 27 جولای 2024
خانه / میز پلاستیکی بچه گانه / فروشگاه عرضه میز پلاستیکی بچه

فروشگاه عرضه میز پلاستیکی بچه

میز پلاستیکی بچه بهترین محصولی است که شما می توانید با استفاده از آن این زمینه را برای فرزندان خود ایجاد کنید تا بتوانند در بهترین حالت به انجام تکالیف خود یا گذراندن اوقات فراغت خود بپردازند. این دسته از میزها بسیار سبک بوده و هیچ گونه لبه تیزی ندارند تا باعث به وجود آمدن مشکلاتی نظیر بریدگی و دیگر خطرات برای کودکان باشد. از این رو ما در این مطلب سعی بر این داریم تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با میز پلاستیکی بچه پرداخته و بهترین روش خرید آن را معرفی کنیم.

همه چیز درباره انواع میز پلاستیکی بچه

 

همه چیز درباره انواع میز پلاستیکی بچه

میز پلاستیکی بچه باید ارتفاع یکسان داشته باشد تا در زمان استفاده از آن کودک دچار مشکل نشود و احساس آرامش کند و مدل طراحی آن باید متناسب با فرم کودک و اندازه قد آن باشد. این محصول بیشتر برای پیش دبستانیها مناسب است و بسیار پر فروش می‌باشد. مواد به کار رفته در آن درجه یک و مرغوب است، همین دلیل باعت می‌ شود هنگام بازی کودکان دچار شکستگی و خرابی نشود. شما می‌ توانید این محصول را در رنگ و طرحهای مختلف به صورت عمده از مجموعه ما خریداری کنید. انواع میز و صندلی بچه با توجه به گروه سنی و جثه کودکان توسط برندهای مختلف تولید و روانه بازار می‌شود. این محصول با رعایت نکات استاندارد با کیفیت عالی تولید می‌گردد و دارای برند های مختلفی می‌باشد. این نوع محصول با پلی اتیلن و مواد مرغوب تولید شده و در برابر آفتاب و سرما بسیار مقاوم است.

کاربرد این محصول به خوبی از نامش هم پیداست. از میز پلاستیکی رنگی برای کودکان از سنی که قابلیت نشستن را دارند تا ۷ و یا ۸ سالگی آنها استفاده می‌ شود. این صندلیها دارای اندازه‌ ای کوچک و طرح و رنگی مناسب کودک دارند. معمولا از این صندلیها در بازیگاه ها، مهد کودکها و … استفاده می‌ شود. میز بچه پلاستیکی برای تمام سنین کاربرد دارد. با توجه به سلیقه و نیاز کودکان، انواع صندلی پلاستیکی بچه را می‌ توان در بازار یافت. این صندلیها از جنبه های زیر تنوع دارند:

  1.  رنگ
  2.  طرح
  3.  مدل
  4.  ابعاد
  5.  یک یا چند کاره بودن

میز پلاستیکی ارزان قیمت بچه گانه

 

میز پلاستیکی ارزان قیمت بچه گانه

میز پلاستیکی ارزان قیمت بچه گانه، بهترین انتخابی است که می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کنید.

اما قبل از این ک به سراغ خرید این محصول بروید، بهتر است با مزایای این محصول آشنا شوید تا دلیل محکمی برای خرید میز پلاستیکی خود داشته باشید. مزایای میزهای پلاستیکی بچه موجب می شود تا بسیاری از افراد برای منزل و محل کار خود از این محصولات استفاده نمایند. از جمله مزایای میزهای پلاستیکی بچه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • 1- میزهای پلاستیکی بچه که از مواد مرغوب و با کیفیت ساخته می شوند، استحکام بالایی دارند. افراد می توانند برای مدت طولانی از آنها استفاده کنند.
  • 2- یکی از مزایای میزهای پلاستیکی بچه، وزن کم آنها است. این امر، جابه جایی میز و صندلی را آسان می کند. بسیاری از مردم در مسافرت های خود از این نوع میز و صندلی استفاده می کنند.
  • 3- قابلیت شستشو و تمیز کردن میزهای پلاستیکی بچه به عنوان یکی از ویژگی های خوب این وسایل به شمار می رود.
  • 4- استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت میز پلاستیکی بچه باعث می شود تا در مقابل فشار و ضربه از خود مقاومت نشان دهند. ضمن اینکه در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ نمی شوند.
  • 5- طراحی ساده و رنگهای متنوع این میزها زیبایی خاصی به فضا می دهد.

موارد تاثیرگذار بر قیمت میز پلاستیکی بچه

 

موارد تاثیرگذار بر قیمت میز پلاستیکی بچه

در این بین می تواند موارد بسیاری وجود داشته باشد که بر بازار خرید و فروش میز پلاستیکی بچه تاثیر گذار بوده و این زمینه را مهیا کند تا فروشندگان اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کنند. در این بخش قصد داریم به بررسی این موارد تاثیر گذار بپردازیم.

نوسانات ارزی

از آنجایی که برخی از مواد اولیه تولید میز پلاستیکی بچه در بازار ایران به چشم نمی خورد و افراد می بایست آن را از دیگر بازارها خریداری کنند، نوسانات ارزی می تواند تاثیر مستقیم بر روی قیمت میز پلاستیکی بچه داشته باشد.

میزان عرضه و تقاضا

اگر عرضه پایین باشد و تقاضا بالا، به طبع قیمت میز پلاستیکی بچه می تواند افزایشی را برای خود به همراه داشته باشد. از سویی دیگر، اگر این دو موضوع با یک دیگر برابر باشد، قیمت ثابت می ماند.

نوع ساخت آن

برخی از انواع مدل های میز پلاستیکی بچه هستند که نسبت به مدلی که برای خود به همراه دارند، فروش کمتر و برخی فروش بیشتر دارند. فروشندگان به ناچار برای این که بتوانند سود خود را از آن دسته از محصولات دریافت کنند به بالا بردن قیمت آن می پردازند.

 

خرید اینترنتی میز پلاستیکی بچه گانه

همان طور که می دانید، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از انواع فروشگاه های معتبری است که شما می توانید از این طریق اقدام به خرید میز پلاستیکی کودک کنید. نکته مهم در این بین این است که دیجی کالا محصولات خود را به همراه واسطه ها برای فروش عرضه می کند، کاری که باعث می شود قیمتها افزایش پیدا کنند. از سویی دیگر اما هیراد پلاست تمامی واسطه ها را حذف کرده است و این اجازه را به شما می دهد تا با قیمتی بسیار مناسب اقدام به خرید میز پلاستیکی بچه گانه کنید.

شما می توانید هر زمان از شبانه روز از طریق یکی از راه های ارتباطی که در اختیار شما قرار دادیم با کارشناسان مطرح هیراد پلاست ارتباط برقرار کرده و بهترین میز پلاستیکی کودک را برای فرزندانتان خریداری کنید. هیراد پلاست همواره آماده ارائه بهترین ها در حوزه میز و صندلی پلاستیکی است. شما می توانید با انتخاب این فروشگاه اینترنتی، خرید خود را انجام داده و در سریع ترین زمان آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. از این که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید، بسیار سپاس گذاریم. می توانید همین حالا ثبت سفارش خود را از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست انجام داده و محصول مورد نظر خود را درب منزل در سربع ترین زمان تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هیراد پلاست
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194087937
پست الکترونیکی: hiradplast.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

میز پلاستیکی کودک تاشو

خرید و فروش میز پلاستیکی کودک تاشو

امروزه میز پلاستیکی کودک تاشو از پر فروش ترین لوازم آموزشی کودکان است؛ چراکه پدر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیراد پلاست