هیراد پلاست
شنبه , 27 جولای 2024
خانه / محصولات پلاستیکی / خرید انواع محصولات پلاستیکی به صورت عمده

خرید انواع محصولات پلاستیکی به صورت عمده

انواع محصولات پلاستیکی مورد نیاز منزل به صورت عمده با قیمت خرید به فروش می رسد, لطفا در صورت هرگونه سؤال چه قبل از خرید و چه بعد از خرید می توانیدبا ما در تماس باشید.

انواع محصولات پلاستیکی

خرید انواع ظروف پلاستیکی یکبارمصرف

انواع ظروف پلاستیکی یکبار مصرف شامل لیوان,ظروف یکبار مصرف برنج خوری , ظروف یکبار مصرف خورشت خوری ,قاشق و چنگال یکبار مصرف در چهار رنگ و قابل انعطاف ,سازگار با محیط زیست می باشد.
کافیست این ظروف راخریداری کنید و هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود را با کارشناسان فروش ما در جریان بگذارید اجناس مورد نظر تا 48ساعت قابل برگشت یا تعویض می باشد.
شما تنها با خرید حداقل50هزار تومان در فروشگاه , آخر هر هفته در قرعه کشی ما شرکت خواهید کرد و شانس خود رابرای برنده شدن جوایز نفیس امتحان کنید.

لوازم لاستیکی به قیمت تولید

پخش انواع لوازم لاستیکی به قیمت تولید

در این فروشگاه که واقع در شرق تهران قرار گرفته است , تصمیم داریم کلیه لوازم پلاستیکی به قیمت کارخانه تولید کننده هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی در سراسر مراکز فروش قابل پخش به تمام نقاط شهر تهران می باشد.
شما عزیزان با صرف اندکی وقت می توانید از این حراج استثنایی بهره مند شوید, بازخورد شما دوستان عزیز برای توسعه کسب و کار ما بسیار مهم است، ما از شما صادقانه دعوت می کنیم تا نظر خود را در مورد محصولات ما اعلام کنید.

لوازم لاستیکی به قیمت تولید

فروش عمده محصولات پلاستیکی در مشهد

فروش انواع محصولات پلاستیکی و بلوریجات به صورت فروش عمده در مشهد بازار بلورفروشان دایر می باشد.این فروشگاه که بدون هیچ واسطه به صورت مستقیم, محصولات خود را به مشتریان گرامی بدون هیچ گونه اتلاف وقتی و هزینه اضافی به مقصدتان می رساند.
شما سفارش خرید خود را در سایت ثبت کنید یا از طریق دانلود این نرم افزار موبایلی از برنامه بازار به صورت آنلاین سفارش خود را در هر کجا که باشید قرار دهید.ّ
نحوه پرداخت تمامی کارتهای اعتباری بانکی به صورت آنلاین و یا از طریق آفلاین پس از واریز وجوه و دریافت کدرهگیری به کارشناسان ما اعلام کنید.هدف ما رضایت 100درصد شما مشتریان عزیز می باشد ما به رضایت شما متعهدیم.

درباره این فروشگاه آنلاین عمده فروشی

محصولات موجود در این فروشگاه عمده فروشی معتبر و دارای گواهینامه با استانداردهای جهانی است و از مواداولیه باکیفیت بالا تهیه شده و شما با خرید هر یک از این محصولات موجود در فروشگاه آنلاین یک محصول به طور هدیه و کاملا رایگان دریافت خواهید کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هیراد پلاست
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194087937
پست الکترونیکی: hiradplast.co@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیراد پلاست