هیراد پلاست
سه شنبه , ۵ تیر ۱۴۰۳
خانه / کلمن آب / قیمت جدید کلمن آب پلاستیکی در تهران

قیمت جدید کلمن آب پلاستیکی در تهران

کلمنهای آب پلاستیکی در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین محصولاتی معرفی می شوند که شما می توانید در سفر، خانه، محل کار، پیک نیک یا هر جایی که مد نظرتان است، از آنها استفاده کنید. کلمنهای آب پلاستیکی در تهران به صورت حضوری توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای فروش عرضه می شوند و شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب اقدام به خرید آنها کنید. از این رو در این مطلب قصد داریم به تمامی اطلاعات در رابطه با این کلمنها پرداخته و سپس بهترین روش خرید این محصول را در اختیار شما قرار می دهیم. همراه ما تا انتهاب این مطلب باشید.

کلمن آب پلاستیکی

 

قیمت کلمن آب پلاستیکی کوچک

یکی از کلمنهای پر فروشی که بسیاری از افراد نیز می توانند آن را از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست خریداری کنند، کلمن آب پلاستیکی کوچک است. این دسته از کلمنها، همان طور که از نامشان پیداست به عنوان محصولی معرفی می شوند که می توان در هر جایی همراه خود داشت، زیرا وزن پایینی دارند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. کلمنهای آب پلاستیکی کوچک یکی از بهتری محصولاتی هستند که افراد می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کنند.

اگر بخواهیم علت خرید پر رونق این دسته از کلمنها را باهم بررسی کنیم، باید بگوییم که بطریهای پلاستیکی حاوی مواد متعدد هستند که برای سلامتی ضرر دارند. آنها شامل استالدئید هستند که در میان چیزهای دیگر  مانند دود سیگار نیز یافت می شود. استالدئید برای سلامتی بسیار مضر است و به ویژه روی کبد اثر گذار است و باعث ایجاد سیروز کبدی می شود. علاوه بر این، تشکیل رادیکالهای آزاد خطرناکی را که به سلولها حمله کرده و آنها را از بین می برند، ترویج می کند.

کلمن آب پلاستیکی

گاهی اوقات محتوای استالدئید با طعم و بوی خفیف را نیز در آب به وجود می آورد، چیزی که به هیچ عنوان به هنگام استفاده از کلمنهای آب پلاستیکی کوچک مشاهده نمی کنید. اگرچه محتوای استالدئید بطریهای پلاستیکی کمتر از حد مجاز است، اما هنوز می توان آن را به وضوح در آزمایشها نشان داد. بنابراین اگر می خواهید ایمن باشید و از خطرات سلامتی مرتبط با استالدئید جلوگیری کنید، باید به جای بطریهای پلاستیکی از یک کلمن پلاستیکی آب مانند کلمنهای کوچک استفاده کنید.

قیمت این محصول نیز به علت این که از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست عرضه می شود، بسیار مناسب است. هیراد پلاست تمامی واسطه ها را حذف می کند و کلمنهای پلاستیکی خود را با قیمتی بسیار عالی برای شما عزیزان ارائه می دهد. در واقع شما با کمترین هزینه ای که می توانید برای خرید یک کلمن پلاستیکی آب کوچک داشته باشید، آن را از هیراد پلاست به شکل حضوری و غیر حضوری خریداری کنید. در ادامه بیشتر به قیمت کلمنهای دیگر می پردازیم و اطلاعات مناسب در رابطه با این محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

کلمن آب پلاستیکی

 

قیمت کلمن آب پلاستیکی بزرگ

دیگر کلمنهای موجود در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست که تا به امروز نیز فروش بسیاری را برای خود به همراه داشته است، کلمنهای پلاستیکی آب بزرگ هستند. این دسته از کلمنها می توانند حجم زیای از نوشیدنی را در خود جای دهند و بهترین انتخاب برای افرادی باشند که قصد دارند از کلمنها در محل کار یا در مهمانیها استفاده کنند. البته شایان ذکر است که این محصول در انواع مختلفی تولید می شود و حتی کلمنهای آب پلاستیکی بزرگ خود دارای انواع سایزهای مختلفی هستند.

کلمن پلاستیکی بزرگ عرضه شده توسط هیراد پلاست به عنوان یکی از بهترین محصولات معرفی می شود که بدنه آن کاملا از پلاستیکی بسیار مستحکم ساخته شده است که هیچ گونه مواد شیمیایی در آن وجود نداشته و استفاده از آن مانند بطریهای پلاستیکی باعث به خطر افتادن سلامتی فرد یا بروز سرطان است، نمی شود. از سویی دیگر، برای این که محتویات داخل کلمن به صورت مستقیم با بدنه کلمن برخوردی نداشته باشد، لایه داخلی درون کلمن قرار دارد که باعث می شود از محتویات محافظت شده و با لایه بیرونی که می تواند آلودگی را به خود جذب کند، در ارتباط نباشند.

از سویی دیگر، کلمنهای پلاستیکی بزرگ می توانند تک شیر یا دو شیر باشند. این موضوع باعث می شود تا افراد بتوانند از آن به راحتی استفاده کرده و کاربردی تر شود. کلمن پلاستیکی بزرگ همچنین می تواند به همراه دسته یا چرخ برای حمل و نقل راحت تر ارائه شود. شما می توانید هر مدل از کلمن پلاستیکی بزرگ که مد نظرتان است را از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست خریداری کنید. در رابطه با قیمت این محصول نیز می توان گفت که کلمن آب پلاستیکی بزرگ مانند نمونه قبل، بدون واسطه توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست عرضه می شود. پس شما با هر میزان بودجه ای که برای خود دارید می توانید نسبت به خرید کلمن آب پلاستیکی بزرگ خود اقدام کنید و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

کلمن آب پلاستیکی

 

قیمت کلمن آب پلاستیکی دیجی کالا

کلمن آب پلاستیکی از چندین طریق برای فروش عرضه می شود. یکی از این موارد، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است. دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معرفی می شود که شما می توانید به راحتی در هر ساعت از شبانه روز وارد آن شده و اقدام به خرید انواع کلمن پلاستیکی کنید. انتخاب دیجی کالا برای خرید کلمن پلاستیکی عاقلانه است؛ اما شما نمی توانید قیمت ارزانی را در این فروشگاه بیابید زیرا دیجی کالا واسطه ها را حذف نمی کند.

برای این که بتوانید بدون واسطه و با قیمتی مناسب اقدام به خرید کلمن آب پلاستیکی کنید، می بایست از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام کنید. همان طور که مشاهده می کنید، ما چندین روش را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم تا بتوانیم به راحتی اقدام به خرید کلمن آب پلاستیکی کرده و در محل مورد نظر خود آنها را دریافت کنید. از این که هیراد پلاست را برای خرید کلمنهای پلاستیکی خود انتخاب می کنید، بسیار سپاس گذاریم و سعی بر این داریم تا همواره به ارائه انواع محصولات با کیفیت بپردازیم تا شما خریدی رضایت بخش را با خود به همراه داشته باشید. شعار هیراد پلاست، از دیروز تا به امروز، ایجاد رضایت در بین مشتریان خود است.

کلمن آب پلاستیکی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هیراد پلاست
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194087937
پست الکترونیکی: hiradplast.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت کلمن آب مسافرتی پلاستیکی بزرگ ( ۱۴۰۲ ) + تصاویر

معمولا قیمت کلمن آب مسافرتی پلاستیکی بزرگ نظیر مدل‌ های ۱۴۰۲ تاثیر مستقیمی بر میزان …

یک دیدگاه

  1. سبک و مناسب استفاده در منازل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیراد پلاست