هیراد پلاست
چهارشنبه , ۶ تیر ۱۴۰۳
خانه / گلدان پلاستیکی / فروشگاه گلدان نرده ای بالکن + فروش اینترنتی

فروشگاه گلدان نرده ای بالکن + فروش اینترنتی

گلدان نرده ای بالکن یکی از انواع محصولاتی است که شما می توانید به کمک آن به تزئین نرده های بالکن خود پرداخته و زیبایی را به این محیط و همچنین نمای ساختمان ارائه دهید. هیراد پلاست در حال حاضر به عرضه انواع مختلفی از گلدانهای نرده ای بالکن می پردازد تا شما عزیزان بتوانید به کمک آن اقدام به زیباسازی محیط خانه خود کنید. در این مطلب سعی بر این داریم تا به تمامی اطلاعات مبنی بر فروش گلدان نرده ای بالکن و همچنین ویژگیهای آن بپردازیم. همراه ما باشید.

معرفی گلدان نرده ای بالکن

 

معرفی گلدان نرده ای بالکن

بهتر است در ابتدای این مطلب به معرفی گلدان نرده ای بالکن بپردازیم و سپس نحوه خرید و ویژگیها آن را مورد بررسی قرار دهیم. گلدانهای نرده ای معمولا به طور کامل از پلاستیک تولید می شوند و دلیل اصلی آن هم این است که وزن نهایی گلدان پایین باشد تا به هنگام قرار گرفتن خاک و گیاه در آن افراد بتوانند به راحتی آن را روی نرده نصب کنند و همچنین اگر گلدان به هر دلیل سقوط کرد، نشکند و مشکلی را برای اطراف به وجود نیاورد.

گلدان نرده ای پلاستیکی جزء پر فروش ترین انواع گلدانهایی است که تا به امروز در بازار مخصوصات فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست عرضه شده است. طرحها و رنگهای جذاب و منحصر به فردی که این گلدان به خود اختصاص داده است باعث شده تا بسیاری از افراد به هنگام خرید گلدان، این دسته را انتخاب خود قرار دهند. گلدانهای پلاستیکی نرده ای به صورت تک و یا جفت به فروش می رسند. برخی از آنها نیز به صورت ردیفی برای فروش عرضه می‌ شوند که معمولا گیاه هایی همچون انواع کاکتوسها در آنها کاشته می شوند. این گلدانها جذابیت بسیار خاصی دارند و جلوه منحصر به فردی را در کنار گیاهان به محیط خانه یا محل کار شما می دهند.

انواع گلدان نرده ای پلاستیکی

 

انواع گلدان نرده ای پلاستیکی

حال برای این که بیشتر با این محصول همه چیز تمام آشنا بشید، در این بخش از مطلب قصد داریم شما را با انواع گلدان نرده ای پلاستیکی آشنا کنیم. نکته حائز اهمیت این است که گلدانهای پلاستیکی نرده ای که در این بخش قرار است به شما معرفی کنیم، تماما توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای فروش ارائه می شوند.

انواع مدل های مستطیلی شکل در رنگ ها و طرح های مختلف

این دسته از گلدانها می توانند حجم عظیمی از گیاهان را در خود جای دهند. گلدان نرده ای مستطیلی شکل دقیقا روی نرده ها قرار گرفته و دیواره نسبتا بلند آن می تواند به راحتی به نگهداری گیاهان بپردازد. نکته حائز اهمیت این است که گلدانهای پلاستیکی نرده ای دارای سوراخهای زهکشی هستند.

انواع مدل های دایره ای شکل که در انواع ابعاد مختلف تولید شده اند

این دسته از گلدانها نیز فروش بسیاری را از آن خود کرده اند. گلدان نرده ای دایره می توانند بهترین انتخاب برای افرادی باشند که قصد دارند گیاهانی را بکارند که گل می دهند. این مدل از گلدانها، فروش بسیاری را برای خود به همراه داشته و از کیفیت عالی نیز برخوردار هستند.

انواع مدل های مختلف در ابعاد کوچک و بزرگ

در این دسته از گلدانها شما می توانید مشاهده کنید که تمامی انواع گلدانهای رو نرده ای در انواع سایزهای مستطیلی و دایره ای برای فروش عرضه می شوند. شما می توانید هر مدل از گیاهی که مد نظرتان است را در این دسته از گلدانها بکارید و نتیجه رشد بی نظیر آن ها را مشاهده کنید.

مزایای استفاده از گلدان نرده ای بالکن

 

مزایای استفاده از گلدان نرده ای بالکن

قطعا گلدانهای نرده ای بالکن دارای مزایای بسیاری هستند، وگرنه تا این اندازه خرید بسیاری را از آن خود نکرده بودند. قطعا نیاز است که شما عزیزان با این دسته از گلدانها آشنا شده و مزایای آنها را به خوبی بدانید تا بتوانید خریدی مناسب را برای خود به همراه داشته باشید. از این رو در این بخش قصد داریم این مزایا را با یک دیگر مرور کنیم. گلدانهای پلاستیکی نرده ای بالکن دارای مزایای بسیار مهم به شرح زیر هستند:

  • شما می توانید گلدان نرده ای بالکن را در سایزهای کوچک تر که تنها یک گیاه در آن جای می گیرد تا سایزهای بزرگ که گنجایش قرار دادن انواع سایزهای مختلفی از گیاه را در خود دارند خریداری کنید.
  • . رنگهایی که این گلدانها از آن خود کردند باعث شده تا به هنگام قرار گرفتن روی نرده‌ های بالکن جذابیت بسیاری را به این محیط بدهند به طوری که نظر هر فردی را که از بیرون به بالکن نگاه می کند را به خود جلب کنند.
  • می توانید با انتخاب درست و خرید آنها از طریق هیراد پلاست، بالکن خود را به همراه این گلدانها و گیاه‌ های زیبا، بی نظیر تزئین کنید.
  • این دسته از گلدانها عمق بسیاری دارند و از این رو شما می توانید گیاهانی را در آنها بکارید که ریشه آنها طویل است نیاز به عمق بسیار دارند.
  • گلدان پلاستیکی خورجینی بزرگ نیز مانند دیگر گلدانهای همین رده در انتهای خود دارای حفره هایی است که پس از آب دهی، آب اضافی را از خاک خارج می کند تا ریشه گیاه پوسیده نشود.
  • این گلدان می تواند به راحتی به نگهداری آب در خود بپردازد به طوری که ریشه در طول زمان آب دهی بعدی از این رطوبت استفاده کند و باعث خشکی نشود.

بازار عمده گلدان پلاستیکی نرده ای

 

بازار عمده گلدان پلاستیکی نرده ای

گلدانهای نرده ای پلاستیکی فروش بسیاری را از آن خود کرده اند زیرا دارای طرفداران بسیار زیاد هستند. اگر شما به عنوان یک خریدار قصد دارید تعداد زیادی از این گلدانها را با قیمت مناسب خریداری کنید، می توانید از طریق فروشگاه هیراد پلاست اقدام به خرید این محصول با قیمت بسیار مناسب کرده و بالکن یا پنجره‌های خود را به وسیله این گلدان به زیبایی هرچه تمام تر تزئین کنید.

اما اگر به عنوان یک تولید کننده در این زمینه به فعالیت می ‌پردازید می توانید از طریق هیراد پلاست فروش خود را چندین برابر کنید. کافیست تنها به ایجاد همکاری با هیراد پلاست بپردازید و محصولات خود را در اختیار این عرضه کننده قرار دهید. سپس مشاهده می کنید که تا چه اندازه فروش شما سود بیشتری را به خود اختصاص می دهد زیرا مشتریان هیراد پلاست تعداد بسیاری را به خود اختصاص داده اند و همچنین به عنوان مشتری ثابت این فروشگاه هستند، پس محصولات شما با فروش بسیاری رو به رو خواهند شد.

معمولا همواره فروش گلدان نرده ای به صورت اینترنتی بیشتر از فروش این محصول به صورت حضوری رونق داشته است. از سویی دیگر این محصول نیز به صورت عمده هم توسط هیراد پلاست به فروش می رسد.

پس می توان گفت که هیراد پلاست بهترین انتخاب برای خرید انواع گلدان نرده ای پلاستیکی است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هیراد پلاست
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194087937
پست الکترونیکی: hiradplast.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

آدرس مرکز فروش گلدان پلاستیکی در تهران

در تهران، تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید انواع گلدان پلاستیکی به فعالیت می پردازند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیراد پلاست